Monday, November 7, 2011

MOMEN TERAKHIR BLUE HERCULES BERSAMA KAMI...

SELANGOR, 4 November 2011: Puchong, 10malam di Wonderpet Planet bersama Buah hati kami. Momen indah yang terakhir kami bersama dia. Kucing yang sangat kacak ini ialah Wonder Blue Hercules. Umur dia 3tahun.
          Sejarah dia dalam menyertai pertandingan sejak dari tahun 2010 sehingga 2011. Pertandingan yang pernah disertai yang dianjurkan oleh Malaysia Cat  Fancier  Association, Kelab Kucing Malaysia, Maha cat show, Cat Lover Club dan lain-lain.
Karaktor dia yang manja membuatkan kami rasa dia special skit… setiap kali dibuka cage nye dia akan keluarkan kedua-dua tangan dia untuk pegang bahu lalu dia akan sondolkan muka nya ke muka kite, seolah-olah macam nak cium kite la..
Setiap detik bersamanya akan menjadi kenangan buat kami. Sayang Blue..
Baik-baik perangai tu dengan tuan baru mu yer.. kami harapkan yang terbaik untuk mu, Blue  Hercules. Malam tu sebenarnya papa memang tak nak tengok blue pergi, dia kluar dengan harapan dia balik nanti blue dah takada lagi di Wonderpet Planet. Tapi dia last dia berubah hati, terima la dengan hati yang terbuka..hehehe..
Ni tuan baru  untuk Blue, dia sangat sayangkan Blue. Sekarang Blue tinggal di Ampang. Kami harap Blue akan happy bersama tuan dan puan barunye.. Terima  Kasih…
~baru on Facebook tetibe dah ada tuan dia tagged kan gambar.. so ni saya grab dari FB ler sebab gambar yang kami ambik tu xclear..